söndag 3 oktober 2010

Hurra, hurra, hurra!!

Grattis på mig, idag fyller jag år. Jag vaknade av skönsång och att familjen kom in med levande ljus och en liten flagga på sängen. Lilleman fick tag på min smörgås och knaprade på den, medan jag öppnade min present. Jag tyckte att paketet såg lite platt ut, igår i bilen sa Alva att Tobias hade köpt en gunga.....hmmm?? Det var ett presentkort på Intersport, min käre man tyckte att när jag nu har investerat i ett par löparskor så ska väl resten av kroppen oxå ha löparanpassade kläder........är jag inte fin i mina mysisar??
Häromdagen på Intersport sneglade jag faktiskt på ett löparset......kan min man läsa tankar??

Stor varm höstkram på er!!

1 kommentar:

  1. Grattis grattis!!!! Hoppas du får en helt underbar dag! Massor av grattiskramar till dig från oss alla ...... Puss!!!

    SvaraRadera