torsdag 7 oktober 2010

Härlig känsla.

En väldigt kär vän kom in på jobbet idag och berättade att hon mådde bra, väldigt bra. I somras tipsade jag om en artikel i en tidning som handlade om Atlasmetoden, en speciell metod som använder djupgående massage och kroppsfotografering för att identifiera eventuell vridning av Atlaskotan. Om den kotan är vriden kan man ha väldiga besvär i rygg och nacke. Det har min vän haft under 10 års tid, så kraftiga besvär att hon har fått ge upp sitt drömyrke.....
Idag mådde hon som en prinsessa och gav mig massor med kramar och tackade mig för att ha tipsat om artikeln.........jag har haft en härlig känsla i kroppen idag.

En liten buse i en framtida datahörna........
En liten buse som gillar att bli fotad.

Ja...nu har motivationen hittat hit....

Stor koncentration krävs när det ska bakas bullar.

Nu är det godnatt!!

1 kommentar:

  1. Ja, du är en Ängel (fast det inte var mig du hjälpte just då) och så suverän snygg var du i löparkläderna!!!!! Go Girl!!! I lööööv ju <3

    SvaraRadera