fredag 1 oktober 2010

Återköp...

Så tänkte mamma Hortans vara lite snäll och köpa nya mössor till mina barn, gör det på egen hand.....blir inte bra, bara att ta en sväng ner på stan igen och låta de bestämma själva. För snäll?? Ja kanske, men hellre att de bestämmer själva och använder och trivs i mössorna.

Jag kan inte annat än hålla med, mössorna de valde blev bra, nu fick jag bara med Alva på bild i mössan.


Lilleman fastnade oxå på bild.

Idag är en dag som inte är som andra....Erika, Noahs mamma, frågade om jag ville med på en föreläsning ikväll. Och sedan frågade Emma om jag ville med på dans i parken, jag sa först att jag skulle med, men nu har jag nog ångrat mig.....eller?? Kanske, jo det har jag nog. En lugn fredag med familjen lockar mer.

1 kommentar:

  1. Ja det blir väl svårt med mössa på lille man, Alva har valt en kol mössa kram.

    SvaraRadera