lördag 2 oktober 2010

Dans

Det blev ju dans igår ändå, och det var riktigt roligt. Men lite av känslan från ungdomens disco svepte förbi.....då menar jag att man går ditt ett gäng tjejer, de som jag ser som framåt och roliga blir uppbjudna av de "roliga" och till mig kommer de som blir över. Lite så, men ändå inte var det. Jag dansade nästan hela tiden och de jag dansade med var alla bra på sitt sätt, andra mer närgågna än andra. Vissa lite mer diktatoriska i sin dansstil och en del de bara flöt fram.

Jag skulle kunna stå en hel kväll och bara iaktta, det är så roligt att se alla olika dansstilar och se hur glada ( de flesta ) alla blir av musiken och stämningen. Nu vill jag iväg och dansa snart igen!! Då ska jag ta för mig lite mer....lite mesig var jag ju......tjejer kan ju oxå bjuda upp!!

Sebbe har på något sätt börjat få en liten annan syn på det här med amning eller vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar