torsdag 3 februari 2011

Bebis, bebis!!

Ja, den 1:a februari ville han ut, lille Jonas nere i Axvall. Grattis till lilla familjen och vi önskar er all lycka med er nya familjemedlem. Jag pratade med syster yster igår och denn lille parveln hade inte riktigt greppat det här med amning, men då var han ju bara lite drygt ett dygn så jag är helt övertygad att det kommer. Idag skulle jag kunna tro att det rinner till ordentligt......ska slå en liten pling till älskade syster och höra ikväll.

Morgonen flöt på bra, lite tjafs mellan de två största, men så brukar det ju vara. Jag höll mig förhållandevis lugn bortsett från ett litet utbrott alldeles innan vi skulle åka. Sebbe han gjorde ett riktigt las precis innan vi skulle ta på oss ytterkläderna, men i slutändan hann vi i tid till både fritids, dagis och jobb. Jag hann med ett litet pass med rockringen här på jobbet.

Nu dags att jobba!! Hoppas ni får en toppendag, speciellt min kära vän Emma J som fyller år idag....Hurra, Hurra, Hurra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar