söndag 11 juli 2010

Sköna söndag.

Jag är lite seg just nu, vet inte riktigt vad jag vill göra och ändå känns det som att jag vill göra massor......någon som känner igen sig?
Igår jobbade jag först på apoteket och sedan åkte vi in till Västerås för att kika på cruisingen, men våra barn hade inte riktigt ro i kroppen plus att det var sååååå varmt, det plaskade i mina skor.

Vi kollade på bronsfinalen i VM och konstaterade att bläckfisken Oscar hade tippat rätt!!

Nu ska jag återgå till att fundera på vad jag ska hitta på idag så kanske det snart blir kväll igen så jag kan gå och läsa min bra bok.......tjing, tjing!!

1 kommentar:

  1. Varmen gör en sååååå seg ..... Vill oxå göra massor, men har ingen lust, ork eller energi ..... Jo, plumsa i poolen e de enda :). Kram på er <3

    SvaraRadera