onsdag 7 juli 2010

Piggelin

Idag är första morgonen på sommarlovet som vi är uppe före åtta. Ändå var jag uppe sent igår och snoppade jordgubbar. Jag kom på i sista sekund att jag skulle till Backa igår, så jag och Casper åkte iväg och plockade. Alva var hemma hos Linnéa och Anton hade följt med Noah hem, det ville inte Casper.

Så Tobias var upp och hämtade stora hinken på vinden och Casper fick plocka i en yoghurtburk. Det var riktigt mysigt!! Om ett par timmar ska vi tillbaka, vi och familjen Färkegård ska ta oss en tur till Backa. Solen skiner från en klarblå himmel så det blir till att smörja in sig om vi ska gå i landen och plocka.

I söndags var vi till kusin Tindra och badade i deras pool, det var en härlig söndag med trevligt sällskap, god mat och ett skönt dopp i poolen. Barnen var i mest hela tiden och var ganska trötta när vi åkte hem.


Jag försökte få en bild på Sebastians alla tänder, men han ville inte le så stort.....han har fyra gaddar nu, två uppe och två nere.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar