torsdag 2 september 2010

Virrpanna!!

För tredje dagen i rad utnämner jag mig själv som Virpannan på Stampers.....det började med att Sebastian fick sin välling på kvällspromenaden som Tobias tar.....när han kom tillbaka sa han att S inte hade druckit så mycket , men somnat ändå. Efter en närmare kik på flaskan så ser vi att plutten som man sätter när man skakar flaskan så att det inte skvätter ur fortfarande satt kvar, inte så konstigt att han inte hade druckit någon välling.

Igår när jag efter en dag i Heby och sedan ett föräldramöte svänger jag ut från parkeringen och ringer hem till älsklingen och talar om att jag är på väg hem.....varpå T frågar om jag och Johanna är på väg........Ja just det!! Jag hade ju lovat Johanna att hon skulle få åka med mig hem, det är en annan mamma här på Stampers......efter att ha ställt bilen på en villauppfart sprang jag och hämtade henne och tillbaka vid bilen ser jag att nycklarna sitter i och radion skrålar för fullt......jaja, vi kommer hem till slut i alla fall.

Idag ställde jag mig och bakade lite muffins efter maten, blåbärsmuffins skulle det bli........det blev blåbärsmuffins utan blåbär.......men de smakar nog ganska bra ändå.

Kusinbild från sommáren 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar